Open Eyes Open Mind

I'll try to post interesting things... jokes, software, deals, photos, articles, etc. check weekdays for updates ;-)

Thursday, November 13, 2008

شيوه نامه مكاتبات اداري


حوزه ی ریاست دانشگاه
تعريف نامه اداري: هر نوشته اي كه حاوي يك يا چند موضوع اداري بوده و به عنوان وسيله ارتباط در داخل و خارج سازمان مورد استفاده قرار گيرد.



مشخصات نامه اداري: ويژگيها و مشخصاتي كه نامه هاي اداري را از ساير نامه ها متمايز مي سازد عبارتند از : شماره – تاريخ- عنوان واحد گيرنده- عنوان واحد فرستنده- موضوع- نام و عنوان امضاء كننده نامه- امضاي نامه بوسيله شخص صلاحيتدار- تهيه و نگارش نامه روي كاغذهاي اداري – رعايت ضوابط نامه نگاري

http://www.scu.ac.ir/

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home