Open Eyes Open Mind

I'll try to post interesting things... jokes, software, deals, photos, articles, etc. check weekdays for updates ;-)

Thursday, August 17, 2006

فرشته مرگ، ترک موتور

BBCPersian.com: "فرشته مرگ، ترک موتور

يک موتورسوار
يک موتورسوار
موتورسوارها به معضلی برای عابران پياده بدل شده اند

حامد ۲۴ ساله است و خودش چند باری ترک موتور نشسته: 'وقتی موتوری ها را می بينم (به عنوان مسافر کش يا عادی)، فکر می کنم يک عده جان برکف اند. به خصوص با طرز رانندگی شان. يک عده انسان که جانشان را کف دستشان گرفته اند و در خيابان ها حرکت می کنند'.

يک موتور تاکسی در تهران
ظاهرا قرار است پديده ای به نام موتور تاکسی، توسط شهرداری تهران شکل قانونی به خود گيرد

وقتی صحبت از خطرات موتورسواری می شود، حميد خاطرات خودش برايش زنده می شود: '۶ سال از سال ۷۱ تا ۷۶ در نظام آباد موتور سوار می شدم. در بد راندن، اگر نفر اول نبودم، پنجم بودم. ۲ بار تصادف کردم. يک بار زمين خوردم و کاپشنم پاره شد. يک بار هم پژو بهم زد، با سر رفتم تو شيشه اش. اگر کلاه نداشتم، الان اينجا نبودم. بعد از تصادف که داشتم با موتور می رفتم تعميرگاه، مادرم نفرينم کرد، منهم موتورم را فروختم'."

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home